26.01.2014

Nie nastawiaj się

szczególnie negatywne.
Przydało się przy interpretacji widm związków. Nie było tak źle jak wszyscy to malowali (nie tylko widma, ale również prowadzących).
I ogólnie też nie warto.

Obiecałam sobie, że nie napiszę posta dopóki nie zdam egzaminu z mojego "ukochanego" Transportu Ciepła i Masy. ZDAŁAM! I to na 4. Spokój wewnętrzny przed i po egzaminie zapewniło mi dobre przeczucie. A to już co najmniej 60% sukcesu. Bardzo, bardzo się cieszę i czuję ogromną ulgę, bo mogę oficjalnie powiedzieć, że jestem już bliżej końca niż początku do tytułu inżyniera. Nie ciągnie się za mną ogon. Mam już temat pracy: "Enzymatyczne metody rozdziału β-aminokwasów".

Ostatnio z Wybrankiem mego serca zastanawiamy się nad kupieniem szczura. Okazało się już na samym początku, że nie może być jeden, bo to stadne zwierzątka i trzeba zapewnić im towarzystwo. Nie mogą być różniej płci, bo rozmnażają się cały czas. A stada, watahy czy też hordy nie mam ochoty mieć. Hm... Pożyjemy, zobaczymy. I chyba zostanie na tym zobaczymy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz