5.02.2014

Myśl pozytywnie

a Wszechświat na pewno się o tym dowie.

Po niezbyt udany poniedziałku pod względem humor, teraz jest fajnie. Mordka sama mi się śmieje. A czemu by nie? Dostałam szansę na uczelni na poprawę i mam zamiar ją wykorzystać (właśnie wydaje mi się, że coś skumałam), kupiłam sobie torbę, która odzwierciedla moje ja (chociaż love już mam), dostałam od D. "Elementarz Śląski", a gdzieś tu blisko jest całkiem OK. Na dodatek piękna pogoda, ale gdzieś tam w środku szkoda mi że to nie jest śnieg i mróz. Lubię zimę. Jest piękna, a ja uwielbiam zmarznąć na spacerze.

Za dużo czasu spędzam przed komputerem i internetami. Marnuję czas i życie gdzieś przelatuje przez palce. Myślę, że to też trochę przez brak zajęć i za dużo wolnego. Nie wiadomo co z nim zrobić. A na dodatek od tego wszystkiego boli głowa. Jednak po sesji (jak ja serdecznie nie przepadam za jej zimową wersją) planuję wprowadzić w życie: chodzenie na basen i pogłębianie mojej wiedzy z angielskiego, bo ciut ciut się zaniedbałam przez bark kontaktu z językiem. Tyle. Co za dużo to nie zdrowo. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz