21.07.2014

Zabaw się w chowanego!

Weekend z ziomeczkami w Skale, w liczbie 14 osób. Jak co roku wyjazd udany. Można tam odpocząć nie myśląc o niczym i nikim. Cisza, spokój, grillek, piękna pogoda, przyjaciele, leżing na trawce przez cały dzień. W dodatku ciepła woda i xbox. Darię jak zawsze nie kopło, a zabawa w chowanego była genialna. Tyle sprawiło mi to radości, a na dodatek uśmiałam się co niemiara. I szczerze przyznam, że wypoczęłam.

Dzięki, lubię Was.

Dostałam spóźniony prezent na urodziny. Cieszę się, bo mogę teraz słuchać w samochodziku również muzyczki takiej jak chcę, a nie tylko radia. (DZIĘKI!)
Wybranek mego serca też dostał prezent. Ze względu na fascynacje regio piwami, dostał ich 15, a dodatkowo jeszcze 6 szklanek. Zajebisty prezent. Z resztą nie mogłoby być inaczej, bo sama to organizowałam. Skromność nie wchodzi w grę, gdy wiem że jestem w czymś dobra. A w świetnych pomysłach jestem.

 
Świat jest piękny!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz