18.01.2014

kurwa. najtrudniej z tytułem.

Ja to mam zafałszowane miejsce urodzenia. Chyba urodziłam się w Krakowie albo Poznaniu, bo taki ze mnie centuś.

Nie rozumiem nagonki na WOŚP, a w szczególności na Owsiaka. Facet (z rzeszą ludzi) robi coś dla dobra ogółu, pomaga każdemu młodemu i staremu, bo tak naprawdę nie wiadomo na kogo trafi. A czy bierze lub nie za to wynagrodzenie jest takie ważne? Nawet jeśli, to jest to jego praca i jak za każdą pracę powinien dostawać honorarium. Z drugiej strony jak Owsiak może ukraść jakieś pieniądze skoro prowadzi jedną z najbardziej znanych fundacji, gdzie kontrole na pewno wszystko dokładnie sprawdzają? Opanujcie się. 
Z resztą czy warto się przejmować słowami kilku błaznów jeśli większość z nas wrzuci co nie co do puszki? NIE WARTO. Grosz do grosza, a będzie sprzęt.

Z Babcią Z. znowu podarły się koty. I to bardzo. Rozumiem, że cierpi i może ją wszystko wkurwiać, ale trzeba trochę panować nad swoimi słowami i doceniać to co się ma. I to ja znowu wyciągam do niej rękę, a nie ona do mnie.  Ona nawet nie zrozumie, że mogła zrobić coś źle. Zła to przecież jestem ja. Nikt nie zrozumie co dzieje się w środku mnie, jak to wszystko boli i dlaczego postępuję jak postępuję.

Dżaga poleca: Rush


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz