25.02.2013

należy się zamknąć

Indianeczka nie była taka marna, nawet mi się podobało. Super sprawa z takim przebieraniem. Urozmaicenie zwykłej imprezy na kreatywnym poziomie. Barwnie na sali i oczy się cieszą jak widzą taką kostiumową imprezę. POLECAM!

JakuB mnie wzruszył przy piosence "Nie płacz Ewka", bo przy tekście  "(..)tam przyjaciół kilku mam od lat, dla nich zawsze śpiewam, dla nich gram(..)" przyszedł się przytulić. Mimo braku kontaktu tak dobrego jak przedtem, dobrze wiedzieć, że jeszcze jestem dla niego przyjaciółką.

Popłakałam się w pewnym momencie. Człowiek chciał po ciężkiej sesji sobie potańczyć, a tu ch u j a. Tylko faja, faja, a jak faja to i pogadać trzeba i więcej czasu spędził na fajce niż ze mną w tańcu. A ja już życie bezfajkowe prowadzę (no, omijając te 3 fajki na imprezce) to i samotność na sali mi przeszkadzała. I kumulacja wszystkich innych dołujących związkowych myśli, razem a jednak osobno, przebiegła po głowie i się poryczałam bombardowana pytaniami.
Stanowczo za mało alkoholu.



"Bo kiedy ktoś płacze, to należy się zamknąć i nie pocieszać, tylko być."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz